Radio Neapolis 90.8 ΑΚΟΥΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ

«Τρωάδες» του Ευριπίδη – Μια ρηξικέλευθη ανάγνωση του αριστουργηματικού έργου στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Αναρτήθηκε στις 25/07/2023

H τραγωδία του Ευριπίδη «Τρωάδες», σε μετάφραση Θόδωρου Στεφανόπουλου και σκηνοθεσία του Χρήστου Σουγάρη, μετά την έναρξη των παραστάσεων στη Θεσσαλονίκη, τις οποίες παρακολούθησαν 6.500 θεατές, συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία την καλοκαιρινή της περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον των θεατρόφιλων.

Το Σάββατο 29 Ιουλίου στις 21.30, θα παρουσιαστεί στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, στην Καβάλα στο πλαίσιο του 66ου Φεστιβάλ Φιλίππων.

Το κοινό παρακολουθείένα έργο εξαιρετικά επίκαιρο και προφητικό αφού ο Ευριπίδης, «μιλάει» για όσα συμβαίνουν ακόμα και σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο σκηνοθέτης Χρήστος Σουγάρης, βραβευμένος από την Ένωση Ελλήνων Θεατρικών Κριτικών με το βραβείο «Νέου θεατρικού δημιουργού» για το 2018, υπεύθυνος καλλιτεχνικού προγραμματισμού του ΚΘΒΕ, μας παρουσιάζει φέτος μια ρηξικέλευθη ανάγνωση του αριστουργηματικού έργου του Ευριπίδη.

Τη μουσική της παράστασης υπογράφει ο διεθνώς καταξιωμένος σολίστ και συνθέτης Στέφανος Κορκολής, ο οποίος θα παίζει πιάνο επί σκηνής κατά τη διάρκεια των παραστάσεων που θα δοθούν στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, στις 18 & 19 Αυγούστου.

Στον ρόλο της Εκάβης η Ρούλα Πατεράκη.

Πρωταγωνιστούν: Δημήτρης Πιατάς, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Μαρία Διακοπαναγιώτου, Μαρίζα Τσάρη, Κλειώ Δανάη Οθωναίου, Λουκία Βασιλείου με έναν εξαιρετικό 20μελή θίασο ηθοποιών.

O Αντώνης Καφετζόπουλος στο ρόλο του Ποσειδώνα.

Λίγα λόγια για το έργο

Σε αναμονή της αναχώρησής τους για την Ελλάδα, οι αιχμάλωτες γυναίκες της Τροίας θρηνούν για την άλωση της πόλης. Μαζί τους η Εκάβη, που περιμένει την ανακοίνωση για τη δική της μοίρα αλλά έρχεται αντιμέτωπη με απανωτές συμφορές: η Πολυξένη σκοτώνεται στον τάφο του Αχιλλέα και η Ανδρομάχη μαθαίνει την απόφαση των Αχαιών να θανατώσουν τον μικρό της γιο, τον Αστυάνακτα. Την ίδια ώρα, η Κασσάνδρα προμηνύει τις καταστροφές που θα βρουν τους Έλληνες στον δρόμο της επιστροφής.

Οι Τρωάδες, η μόνη σωζόμενη τραγωδία της ευριπίδειας τριλογίας για τον Τρωικό Πόλεμο, διδάχτηκε το 415 π.Χ. στα Μεγάλα Διονύσια. Το έργο γράφτηκε λίγο μετά την καταστροφή της Μήλου το 416 π.Χ., όταν οι Αθηναίοι, με απάνθρωπη βιαιότητα, σκότωσαν όλους τους ενήλικες άντρες της Μήλου και πούλησαν για δούλους τις γυναίκες και τα παιδιά.

Ο Ευριπίδης επιχειρεί να προειδοποιήσει για τις συνέπειες της ασυδοσίας των νικητών και να υπενθυμίσει τη σημασία του να παραμένει κανείς άνθρωπος, μακριά από την ψευδαίσθηση παντοδυναμίας που προκαλούν οι εφήμερες νίκες. Στις Τρωάδες ο ποιητής αναδεικνύει την ανθρώπινη διάσταση του εχθρού και, εστιάζοντας στο μεγαλείο των γυναικών της Τροίας, προβάλλει τη δύναμη εκείνη που κάνει τον άνθρωπο να επιμένει ακόμα και μετά την καταστροφή.

Σημείωμα σκηνοθέτη

Η σχέση μου με τη Ευριπίδεια αυτή τραγωδία ξεκινάει από την εποχή που ήμουν ακόμη σπουδαστής στη Δραματική σχολή του ΚΘΒΕ. 

Οι Τρωάδες αποτέλεσαν την πτυχιακή εργασία του έτους μας, σε σκηνοθεσία του δασκάλου μας, Γιάννη Ρήγα και υπήρξαν -μαζί με τον Αίαντα του Βασίλη Παπαβασιλείου, την Ηλέκτρα του Αντουάν Βιτέζ και τις Βάκχες, του Ματίας Λάνγκχοφ- η αφετηρία μιας έντονης και διαρκούς μέχρι και σήμερα μελέτης και αγάπης για το θεατρικό αυτό είδος, καθώς και τους τρόπους της σκηνικής ερμηνείας του.

Ανήκω, επίσης, στην κατηγορία αυτή των θεατών που απολαμβάνει να επισκέπτεται ανοιχτά -και όχι μόνο- θέατρα και να παρακολουθεί απόπειρες σκηνικής ανάγνωσης των αριστουργημάτων των τριών μεγάλων ποιητών.

Απολαμβάνω δε, ακόμη περισσότερο τη διαφορετικότητα -όταν αυτή υφίσταται- στην αισθητική αφήγησης των καλλιτεχνών. Και αυτό διότι πολλοί από εμάς, κάνουμε το λάθος να θεωρούμε πως υπάρχει μία μόνο εκδοχή της Αντιγόνης, του Οιδίποδα, του Ηρακλή, συνεπώς υπάρχει και μία μόνο, αισθητική αφήγησης. Συνήθως αποδεχόμαστε αυτή που έχει κυριαρχήσει.

Το πραγματικά εντυπωσιακό απ’ όλες τις απόψεις, είναι το γεγονός πως οι τραγικοί μας, οι ομότεχνοι, καθώς και οι ακροατές και θεατές του είδους αυτού, κατά την περίοδο της ακμής του, αρέσκονταν να συνδιαλέγονται με αφορμή γνωστούς και διαδεδομένους μύθους, αλλά κατά κύριο λόγο με βάση την ερμηνεία τους. Την αυστηρά προσωπική -άρα και μοναδική- ερμηνεία αυτών των μύθων.

Δεν είναι ίδια η Ηλέκτρα του Σοφοκλή με αυτή του Ευριπίδη. Και πώς θα μπορούσε άλλωστε! Και ποιο θα ήταν το ενδιαφέρον, σε μία τέτοια περίπτωση.

Αυτό που με απασχολούσε διαρκώς στη θέαση του είδους αυτού ήταν η παγίωση ενός αισθητικού τρόπου αφήγησης και η εμμονή επαγγελματιών αλλά και μέρους θεατών, σε σχέση με το τι είναι, αλλά κυριότερα το πώς ερμηνεύεται αυτό το είδος.

Πρακτικά αυτό το οποίο είχε επικρατήσει και μας ταλανίζει ακόμη με τα κατάλοιπα του, ήταν η βερμπαλιστική εκδοχή αφήγησης, με ενδεχομένως ενδιαφέρουσες σκηνικές αποδόσεις σκηνοθετών και μεγάλων πρωταγωνιστών του ένδοξου θεατρικού παρελθόντος της χώρας, τις οποίες εμείς οι άμοιροι «επίγονοι» έπρεπε να προστατεύσουμε ως πολιτιστική κληρονομιά, να τη διαφυλάξουμε και να αναλάβουμε τη διάδοσή της. Δυστυχώς ακόμη και σήμερα μας απασχολούν ζητήματα, όπως το «πώς παίζεται η τραγωδία», αν «είναι πρέπον το να πατάμε τη θυμέλη του αργολικού θεάτρου», αν «είναι ασέβεια -απέναντι σε ποιόν άραγε;- η χρήση μικροφώνων στην αναπαράσταση του είδους», αλλά και το «αν επιτρέπεται να ερμηνεύεται το είδος με άλλον τρόπο, πλην του αρχετυπικού ιεροτελεστικού σχεδόν ύφους, το οποίο με διάφορους τρόπους και ερμηνείες, μας αποκαλύφθηκε από την προφανώς χρήσιμη και σπουδαία μελέτη αρχαιολόγων, φιλολόγων και επαγγελματιών του είδους μας».

Αυτό το οποίο όμως συχνά μας διαφεύγει, είναι το γεγονός πως οι Αθηναίοι πολίτες, επισκέπτονταν το θέατρο του Διονύσου, όχι για να ακούσουν και να δουν την περσινή μεγάλη επιτυχία της Αντιγόνης παραδείγματος χάριν, αλλά τη φετινή ερμηνεία ενός άλλου ποιητή πάνω στο συγκεκριμένο μύθο. 

Και ενώ οι ομότεχνοι μας, συγγραφείς, υποκριτές αλλά και οι θεατές, δεν ασχολούνταν καθόλου με ζητήματα όπως η «αυθεντία» και η «επιστημονική επάρκεια» αλλά απαλλαγμένοι από τέτοιου είδους ιδεολογικά βαρίδια, ενδιαφέρονταν για ερμηνείες, και μόνον εμείς φανερωνόμαστε συντηρητικότεροι αυτών, επιμένοντας σε αφηγήματα όπως «αυτό δεν είναι τραγωδία» κάθε φορά που μας παρουσιάζεται μια διαφορετική ερμηνεία από αυτή που δοξάστηκε και μας επιβλήθηκε στο παρελθόν.

Είχα και συνεχίζω να έχω την αίσθηση, η οποία κάποιες φορές ανάγεται σε πίστη, πως μπορείς να σέβεσαι το είδος, προσπαθώντας όμως να συνομιλήσεις ουσιαστικά μέσω αυτού με τους σύγχρονους σου θεατές, σε ένα πλαίσιο ειλικρινούς προσπάθειας, η οποία για μένα, ξεκινά από την προσωπική ιδιωτική ακρόαση, πριν καταλήξει αυτή να γίνει δημόσια. 

Τολμώ να υποστηρίξω, πως όσο πιο δυνατά ακουγόμαστε, τόσο λιγότερο ακούμε την ίδια μας τη φωνή. 

Η μικρή μου εμπειρία σε σχέση με την αναπαράσταση του είδους -οι Τρωάδες είναι η τέταρτη απόπειρά μου- έδειξε πως δεν είναι και τόσο άτοπο το αίτημα για μια χαμηλόφωνη, ουμανιστική, απαλλαγμένη από βερμπαλισμούς, σκηνική ανάγνωση της τραγωδίας.

Το είδος δεν κινδυνεύει από ερμηνείες που μοιάζουν «νεωτεριστικές». Το είδος, όπως και κάθε άλλο είδος, κινδυνεύει μόνο από αδιάφορες, πρόχειρες και, εν τέλει, κακές ερμηνείες.

Με αφορμή, λοιπόν, αυτήν την τραγωδία και συνεχίζοντας τη σκηνική μελέτη του είδους, μαζί με τους πολύτιμους συνεργάτες μου, θα αποπειραθούμε για άλλη μια φορά να δημιουργήσουμε, με το απολύτως προσωπικό μας ύφος, μια σκηνική ανάγνωση, ειλικρινούς και χαμηλόφωνης αφήγησης πάνω στην σπαρακτική αυτήν τραγωδία ενός πραγματικά σπουδαίου νεωτεριστή του είδους.

Xρήστος Σουγάρης

Σημείωμα συνθέτη

Με μεγάλη χαρά δέχτηκα την πρόταση του ΚΘΒΕ να συνθέσω τη μουσική για αυτό το αριστούργημα του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία του Χρήστου Σουγάρη. Είναι η δεύτερη φορά που συνθέτω μουσική για τραγωδία –η πρώτη ήταν πριν τέσσερα χρόνια για τις Βάκχες του ίδιου συγγραφέα.

Οι Τρωάδες θεωρώ πως είναι ίσως το κορυφαίο και το πιο διαχρονικό έργο, διότι διηγείται κάτι το οποίο βιώνουν ακόμα και σήμερα πάρα πολλοί άνθρωποι. Η μουσική, ακολουθώντας τη χαμηλόφωνη σε ένταση, αλλά όχι σε συναίσθημα, ερμηνεία του έργου και των ηθοποιών, αποκτά έναν cine-matic χαρακτήρα, που κινείται σε μινιμαλιστική και νέο-ρομαντική φόρμα, χωρίς όμως να έχει συνοδευτική ιδιότητα και να είναι υποτονική. Είναι ένας ακόμη «ρόλος» του έργου που δημιουργεί τις κατάλληλες ατμόσφαιρες και πορεύεται σύμφωνα με την εξέλιξη της τραγωδίας. Ένα βασικό μουσικό μοτίβο το οποίο μεταλλάσσεται (παραλλαγές) ανάλογα με τις σκηνές, με σκοπό να τονίσει την απόγνωση, τον πόνο και την αγωνία. Η μουσική δεν γίνεται αναγκαστικά τραγούδι στα χορικά αλλά αρωγός των συναισθημάτων. Η απόδοσή της μόνο με ένα πιάνο θεωρήσαμε, μαζί με τον σκηνοθέτη Χρήστο Σουγάρη, πως θα είχε πιο αρμονική συνύπαρξη με τον τρόπο που αποδίδεται το έργο.

Χαίρομαι ιδιαίτερα που μου δίνεται η δυνατότητα να ερμηνεύσω τη μουσική επί σκηνής στην πρεμιέρα, στο Θέατρο Δάσους και στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.

Στέφανος Κορκολής

Μετάφραση: Θεόδωρος Στεφανόπουλος, Δραματουργική επεξεργασία -Σκηνοθεσία: Χρήστος Σουγάρης, Σκηνικά -Κοστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου,Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Στέφανος Κορκολής, Κίνηση: Ερμής Μαλκότσης, Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου, Σχεδιασμός μακιγιάζ: Μαντώ Καμάρα, Βοηθός σκηνοθέτη: Χριστόφορος Μαριάδης, Βοηθός σκηνογράφου- ενδυματολόγου: Δανάη Πανά, Οργάνωση παραγωγής: Marleen Verschuuren, Φωτογραφίες: MikeRafail (ThatLongBlackCloud)

Διανομή (αλφαβητικά): Μελίνα Αποστολίδου (Αθηνά), Λουκία Βασιλείου (Αθηνά), Μομώ Βλάχου (Αθηνά), Χαρά Γιώτα (Αθηνά), Ηλέκτρα Γωνιάδου (Αθηνά), Μαρία Διακοπαναγιώτου (Κασσάνδρα), Αντώνης Καφετζόπουλος (Ποσειδώνας), Χριστίνα Μπακαστάθη (Αθηνά), Αλέξανδρος Μπουρδούμης (Μενέλαος), Μπέττυ Νικολέση (Αθηνά), Ρούλα Πατεράκη (Εκάβη), Κλειώ Δανάη Οθωναίου (Αθηνά, Ελένη), Δημήτρης Πιατάς (Ταλθύβιος), Πολυξένη Σπυροπούλου (Αθηνά), Βιργινία Ταμπαροπούλου (Αθηνά), Θεοφανώ Τζαλαβρά (Αθηνά), Μαρίζα Τσάρη (Ανδρομάχη), Μάρα Τσικάρα (Αθηνά)

Γυναίκες: Μαριάννα Αβραμάκη, Μελίνα Αποστολίδου, Λουκία Βασιλείου, Μομώ Βλάχου, Χαρά Γιώτα, Ηλέκτρα Γωνιάδου, Ζωή Ευθυμίου, Ηλέκτρα Καρτάνου, Εύη Κουταλιανού, Λωξάνδρα Λούκας, Ελένη Μισχοπούλου, Χριστίνα Μπακαστάθη, Χρυσή Μπαχτσεβάνη, Μπέτυ Νικολέση, Κλειώ Δανάη Οθωναίου, Πολυξένη Σπυροπούλου, Βιργινία Ταμπαροπούλου, Θεοφανώ Τζαλαβρά, Φωτεινή Τιμοθέου, Μάρα Τσικάρα

Άντρας: Χριστόφορος Μαριάδης

«Τρωάδες» του Ευριπίδη

Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Σάββατο 29 Ιουλίου, ώρα 21.30

Απαγορεύεται η είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης.

Τιμές Εισιτηρίων: Προπώληση: 15€, Κανονικό: 17€, Φοιτητικό, Άνω των 65 ετών: 12€, Δάσκαλοι & Καθηγητές/Ομαδικό (10 άτομα): 10€, Άνεργοι: 10€, ΑΜΕΑ & Συνοδοί: 8€

Ηλεκτρονική Προπώληση: https://www.viva.gr/tickets/theater/troades-1/

Προπώληση:

Καβάλα: Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510-620566, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 21:00, ενώ την ημέρα της παράστασης θα γίνεται προπώληση στο ταμείο του Αρχαίο Θεάτρου Φιλίππων από τις 19:30 το απόγευμα.

Κρηνίδες: Café «Προσκήνιο», Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, τηλ. 2510516090

Δράμα: «Americanino 30» Γ. Παπανδρέου 30, Τηλ. 2521058206

Ταξιδιωτικό γραφείο «Michailidis Tours», Σμύρνης 20, Τηλ. 2521045755

Ξάνθη: Βιβλιοπωλείο «ΔΥΟ», Βενιζέλου 29, τηλ: 25410-27777

Φέτος, θα υπάρξει δυνατότητα μεταφοράς θεατών από λεωφορείο του ΚΤΕΛ Καβάλας από και προς το αρχαίο θέατρο Φιλίππων με την επίδειξη εισιτηρίου της εκάστοτε θεατρικής παράστασης και ειδικό αντίτιμο 3.20€.

Αναχώρηση από το ΚΤΕΛ Καβάλας στις 19.15 και επιστροφή μετά το πέρας της παράστασης.

Για περισσότερες πληροφορίες και κρατήσεις θέσεων μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΝΕΑ
Αναρτήθηκε 12 Απριλίου 2025 ΧΩΡΙΣ ΣΧΕΔΙΟ η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ ΠΑΜ-Θ – ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ σε ΚΑΒΑΛΑ – ΞΑΝΘΗ Αναρτήθηκε 10 Απριλίου 2025 ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΦΙΛΙΠΠΩΝ, ΝΕΑΠΟΛΕΩΣ & ΘΑΣΟΥ – ΩΡΟΛΟΓΙΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΕΡΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ & ΠΑΣΧΑ 2025 Αναρτήθηκε 10 Απριλίου 2025 Αλέξανδρος Ιωσηφίδης: Για την Περιφέρεια ΑΜΘ εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο Αναρτήθηκε 1 Απριλίου 2025 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ – ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του ΑΝΑΔΟΧΟΥ η μεταφορά του ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ στο ΦΙΛΙΠΠΟΣ Β’ – Σύσκεψη για τα μάτια του κόσμου; Αναρτήθηκε 1 Απριλίου 2025 ΚΑΒΑΛΑ – Οι “Γιατροί του Κόσμου” ενημέρωσαν μαθητές του 4ου και του 12ου Δημοτικού για τον εθελοντισμό και τη σωματική υγιεινή Αναρτήθηκε 1 Απριλίου 2025 ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ – Με άδεια χέρια γύρισε στην Καβάλα μετά από συνάντηση με τον Χρυσοχοίδη Αναρτήθηκε 1 Απριλίου 2025 ΚΑΒΑΛΑ – ΝΕΑ ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ – Ως Υπουργός δεν έκανε τίποτα και χάριν εντυπωσιασμού παραβρέθηκε! Αναρτήθηκε 28 Μαρτίου 2025 Ο Δήμος Καβάλας στην τελική διάσκεψη GR-Energy. Ενεργειακή αναβάθμιση και βιώσιμη ανάπτυξη Αναρτήθηκε 28 Μαρτίου 2025 Μακάριος Λαζαρίδης: «Υλοποιούμε την υπόσχεση ότι οικονομική ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη πάνε χέρι-χέρι» Αναρτήθηκε 27 Μαρτίου 2025 Δήμος Καβάλας – Υπενθύμιση για τον καθαρισμό ακάλυπτων χώρων Αναρτήθηκε 27 Μαρτίου 2025 ΣΟΚ στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗ – 59χρονη γυναίκα βρέθηκε κρεμασμένη από τα εγγόνια της Αναρτήθηκε 27 Μαρτίου 2025 ΚΑΒΑΛΑ – ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ – Η δραστήρια Άννα Γιοβανιού μαζί με τον Σοροπτιμιστικό Αναρτήθηκε 16 Μαρτίου 2025 Α.Ο.ΚΑΒΑΛΑ – Νίκη που τον έφερε πάνω από τη γραμμή του υποβιβασμού Αναρτήθηκε 16 Μαρτίου 2025 ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ – Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η ημερίδα για τη βία των ανηλίκων και τη πρόληψη της Αναρτήθηκε 16 Μαρτίου 2025 ΚΟΜΟΤΗΝΗ – ΝΙΚΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ: «Αλλαγή μέσα στην κοινωνία ώστε να γίνουν πρωταγωνιστές οι απλοί άνθρωποι» Αναρτήθηκε 16 Μαρτίου 2025 ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ – ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ – Έτσι κόπηκε ο Μακάριος Λαζαρίδης από Υφυπουργός Αναρτήθηκε 15 Μαρτίου 2025 Ο Σαμαρικός Θανάσης Μήττας σχολιάζει με τον δικό του τρόπο την έλλειψη Καβαλιωτών στην Κυβέρνηση Αναρτήθηκε 15 Μαρτίου 2025 SOS ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΜΥΓΔΑΛΕΩΝΑ – ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ για Δράμα – «Πέρασαν τόσοι Υπουργοί αλλά χάνουμε ζωές» Αναρτήθηκε 3 Μαρτίου 2025 ΚΑΒΑΛΑ – Νεκρός βρέθηκε ο άνδρας από τη Λυδία που είχε χαθεί Αναρτήθηκε 2 Μαρτίου 2025 Καρναβαλική παρέλαση με χιλιάδες μασκαράδες στην Ξάνθη. Κέφι και χορός Αναρτήθηκε 2 Μαρτίου 2025 Ούτε λέξη για τα συλλαλητήρια για τα Τέμπη ο Καβαλιώτης Υπουργός στην κοπή της πίτας της ΔΕΕΠ ΝΔ Αναρτήθηκε 20 Φεβρουαρίου 2025 Κοπή πίτας της παράταξης «Σύγχρονος Δήμος» Αναρτήθηκε 20 Φεβρουαρίου 2025 Η Περιφέρεια ΑΜΘ συνεχίζει τις δράσεις της για την τουριστική προβολή του τόπου μας Αναρτήθηκε 20 Φεβρουαρίου 2025 ΚΑΒΑΛΑ – Σκότωσε σκυλο πυροβολώντας τον Αναρτήθηκε 20 Φεβρουαρίου 2025 Υπογράφηκε η Σύμβαση Μίσθωσης του κάμπινγκ Paradiso στην Ηρακλείτσα Αναρτήθηκε 19 Φεβρουαρίου 2025 Ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χριστόδουλος Τοψίδης στην παρουσίαση της ΟΧΕ «Ζώνης Οροσειράς Ροδόπης και Ποταμού Νέστου» Αναρτήθηκε 10 Φεβρουαρίου 2025 Με ενέργειες Βεργόπουλου, Μαρκόπουλος και Τοψίδης εφοδίασαν με απινιδωτή το Χορτοκόπι Αναρτήθηκε 10 Φεβρουαρίου 2025 Λιμάνι Κεραμωτής: 45χρονος μηχανικός πλοίου βρέθηκε νεκρός μέσα στην καμπίνα του Αναρτήθηκε 10 Φεβρουαρίου 2025 ΝΟΘΑΚ – Χειμερινό Πρωτάθλημα Κατηγοριών ΠΑΜΠΑΙΔΩΝ Α&Β, ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Α&Β Βορείου Ελλάδας με πολλές διακρίσεις και ρεκορ Αναρτήθηκε 10 Φεβρουαρίου 2025 ΚΑΒΑΛΑ – Κραυγή αγροτών προς τον Υπουργό – Πάλι εκτός αντιχαλαζικής προστασίας – Προς ματαίωση ο διαγωνισμός του ΕΛΓΑ Αναρτήθηκε 9 Φεβρουαρίου 2025 Δήμαρχος Καβάλας: Προς επίλυση από ΑΔΜΗΕ το πρόβλημα με τους όρους σύνδεσης του φωτοβολταϊκού στο Λιμνιά Αναρτήθηκε 3 Φεβρουαρίου 2025 Νεκρός εντοπίστηκε άνδρας στο διαμέρισμά του στην Καβάλα Αναρτήθηκε 3 Φεβρουαρίου 2025 Απεγκλωβισμός οδηγού μετά απο τροχαίο στο Κοκκινόχωμα Αναρτήθηκε 3 Φεβρουαρίου 2025 Καρναβάλι Ξάνθης 2025: Το επίσημο πρόγραμμα